به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی؛ نمایشگاه آثار هنرمندان لارستان در نگارخانه شهید علیشیری برگزار شد.

زینب دلام | چارسوق لارستان: نمایشگاه آثار هنرمندان لارستان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و به همت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، کانون بسیج هنرمندان لارستان، کانون خادمیاران رضوی لارستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) لارستان، از ۲۹ تا ۳۱ فروردین‌ماه در نگارخانه شهید علیشیری لار برگزار شد.

در این نمایشگاه، آثاری از "جعفر عباس‌زاده" در حوزه نقاشی‌خط، "نادر لادنی" در حوزه نقاشی‌خط، "ابوالفضل رهروان" در بخش تایپوگرافی، "باقر عباس‌زاده" در قسمت طراحی و نقاشیِ رنگ و روغن، "علی فولادی" در بخش نقاشیِ رنگ و روغن، "علی‌اصغر لطافت" در قطعه نستعلیق و چلیپا نستعلیق، "پیمان زمانی حقیقی" در حوزه قطعه نستعلیق، "خانم امینی" در بخش قطعه نسخ، "یوسف لادنی" در حوزه قطعه نستعلیق و "امیر قیومی" در بخش عکاسی در معرض دید عموم قرار گرفت.

"عمران جمالی" مسئول کانون بسیج هنرمندان لارستان، در حاشیه این نمایشگاه، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار چارسوق اظهار داشت: این نمایشگاه را در هفته هنر انقلاب اسلامی که از ۲۰ فروردین‌ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید آوینی به این عنوان نام‌گذاری شده است، برگزار کردیم.

وی افزود: در این نمایشگاه، حدود ۴۸ اثر از پیشکسوتانِ هنرمند شهرستان در قالب خطاطی، نقاشی، عکس و طراحی قرار دارد.

گفتنی است در شب پایانی این نمایشگاه، ویژه‌برنامه بزرگداشت هفته هنر انقلاب با عنوان "هنر فتح قله‌ها" در سالن شهید علیشیری لار و با حضور فرماندار ویژه لارستان، فرمانده سپاه شهرستان، هنرمندان، خانواده شهدا و ایثارگران و شخصیت‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار شد.

در این مراسم، علاوه بر پخش قسمت‌هایی از فیلم "رنگ‌های رفته دنیا" که برگرفته از زندگی شهید ماشاالله شیخی" بود، از هنرمندان برتر نیز تجلیل شد.