به گزارش چارسوق لارستان، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش،اوز و جویم در ۲۲۲ شعبه اخذ تعیین شده و پس از شمارش آرا در این حوزه، نتایج نهایی کل آرای مأخوذه ٩٧ هزار و ۲۰۷ رای بود که علاءالدین بروجردی با ۳۹ هزار و ۹۲۴ رای، راهی بهارستان شد. پس از وی، قاسم فرسوده با ۲۰ هزار و ۲۱۸ رای دوم و وحید هادی پور با ۹ هزار و ۳۰۸ رای قرار گرفتند.
علاءالدین بروجردی متولد سال ۱۳۲۹ در شهر لار است و دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل است. او پیش از این پنج دوره نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بوده و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس‌های هفتم، هشتم، نهم و دو سال اول مجلس دهم را در کارنامه خود دارد.
بروجردی منتخب دوازدهم مردم در مجلس شورای اسلامی در برنامه‌های انتخاباتی خود وعده های متعددی برای توسعه و پیشرفت منطقه عنوان کرده است. از جمله این برنامه‌ها که پایگاه خبری چارسوق لارستان پیگیر آنان خواهد بود، می‌توان به احیای صنایع دستی بومی، راه‌اندازی نمایشگاه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، احداث پارک بانوان، تشکیل مجمع خیرین ورزشی، ثبت آثار ملی و تاریخی، مرمت و احیاء آثار باستانی و تاریخی، و احداث هتل‌های مدرن اشاره کرد.