الهه پیرغیبی | چارسوق لارستان: علی رضاپور، مدیر مسئول پایگاه خبری چارسوق لارستان با اشاره به فعالیت چند ماهه این رسانه در حوزه فرهنگ و هنر، ابراز امیدواری کرد؛ پس از تکمیل بخش های مختلف سایت پایگاه خبری، مخاطبین به زودی شاهد فعالیت بیشتر این رسانه و توسعه اطلاع رسانی برای رویدادهای فرهنگی و هنری منطقه لارستان خواهند بود. 

وی ضمن دعوت از علاقه مندان به فعالیت خبری در حوزه فرهنگ و هنر برای همکاری با چارسوق لارستان، گفت: «تا به امروز تمام خبرنگاران این رسانه که حداقل شش ماه فعالیت پیوسته و سابقه همکاری با ما داشته اند، با ثبت نام در سامانه جامع رسانه های کشور و تأیید رسانه چارسوق لارستان، به عضویت صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آمده اند و می توانند از مزایای این صندوق استفاده کنند؛ خانم ها موهبت پیرغیبی، زینب دلام و آقایان احمد نبی زاده و محمد حاجیان از خبرنگاران این رسانه و از اعضای صندوق اعتباری هنر وزارت ارشاد می باشند.

رضاپور در ادامه با تأکید بر رسالت چارسوق لارستان در توجه به نیاز مخاطبین، ابراز امیدواری کرد این رسانه بتواند به صورت تخصصی اخبار و فعالیت های فرهنگ و هنر را در منطقه اطلاع رسانی نماید.

پایگاه خبری فرهنگی و هنری چارسوق لارستان، از آبان ماه 1402 با اخذ مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت خود را آغاز نموده است.