به گزارش چارسوق لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، آیین معارفه مسئول انجمن نمایش شهرستان، سه شنبه شب ۲۰شهریور ماه ۱۴۰۳ در مجتمع شهید علیشیری برگزار شد.

این برنامه که قرار بود در پلاتو شهید علیشیری برگزار شود با قطع برق، به حیاط مجتمع منتقل شد و قطع برق نتوانست مانع افروخته شدن چراغ انجمن شود. در این مراسم جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان جوان عرصه نمایش حضور داشتند و آقایان حاج فضل الله جمالی، سهراب سبحانی، عطاءالله سروش، عبدالرضا میرزانیا، محمد اسمعیل بلندگرامی و حمیدرضا پریدار، محمدحسین نراقی، علی کمیلی به ارائه نظر و پیشنهاد پیرامون فعالیت های آتی انجمن نمایش پرداختند.

گفتنی است در این نشست، آقای «امین خورسند» به عنوان رییس انجمن نمایش شهرستان انتخاب شد و به مدت دو سال سکان دار انجمن خواهد بود. امین خورسند از فعالان نمایش لارستان است و در تشریح برنامه های خود اظهار داشت، باید تلاش کنیم از فرصت مناسبی که ایجاد می شود بهترین و بیشترین بهره را ببریم. وی همچنین به کارگیری ظرفیت همه فعالان و دوستداران هنر نمایشی شهرستان را اولویت خود برای سامان بخشی و پیشرفت انجمن نمایش لارستان عنوان کرد.

روح اله شاهدی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای رییس جدید انجمن اظهار امیدواری کرد؛ در دوران تصدی مسولیت آقای خورسند، گام های اساسی برای بازیابی جایگاه شایسته لارستان، در عرصه نمایش برداشته شود. وی همچنین از همکاری و تلاش کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در تغییر سریع مکان اجرای برنامه همزمان با خاموشی منطقه ای برق، سپاسگزاری کرد.