چارسوق لارستان: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در نظر دارد گزیده ای از اشعار شاعران شیراز و دیگر شهرستان های استان فارس که در انجمن ها و محافل ادبی فعال هستند در مجموعه ای به چاپ برساند به همین دلیل شاعران می توانند از طریق لینک اعلامی به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

در فراخوان این رویداد آماده است:

طرح دفتر نسرین و گل عنوان دومین دوره ی کارگاه های کاربردی انجمن های ادبی استان فارس است که  با نظارت و اجرای معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستانهای استان فارس اجرا خواهد شد؛ به طبع همراهی و همدلی شاعران انجمن ها و محافل ادبی در این طرح بسیار ارزشمند است.
برای اولین بار معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نظر دارد گزیده ی اشعار شاعران شیراز و دیگر شهرستانهای استان فارس که در انجمن ها و محافل ادبی فعال هستند در مجموعه ای به چاپ برساند.

 این اشعار ابتدا توسط شاعران سراسر استان ارسال  و در کارگاه های ادبی همان شهرستان بازخوانی و معرفی شده و با راهبری اساتید ، بررسی و اشعار منتخب  در یک مجموعه ی شعر با همین عنوان (دفتر نسرین و گل  ویژه ی مناطق چهارگانه استان فارس)  چاپ  خواهد شد. این اشعار گزیده، در قالب های دلخواه و متعلق به اعضای انجمن های ادبی  شهرستان هستند که به واقع نشانه های روشن شعر و شاعری در زمان حال خواهند بود. شاعران ارجمند فعال در انجمن های ادبی شیراز و دیگر شهرستانهای استان فارس خواهشمند است اشعار خود را بر اساس فرم زیر به دبیرخانه ارسال نمایید ( هر شاعر می تواند فقط سه شعر در هر نوع قالب شعری ارسال نماید)

لینک ارسال آثار